یارالی دورنا

وبلاگ رسمی شاعر بلند آوازه دیار سبلان زنده یاد استاد عاصم اردبیلی

یارالی دورنا

وبلاگ رسمی شاعر بلند آوازه دیار سبلان زنده یاد استاد عاصم اردبیلی

این وبلاگ برای نشر آثار و تحلیل شعر و ارائه مطالب ارزنده در مورد شاعر بلند آوازه دیار سبلان زنده یاد استاد عاصم اردبیلی ایجاد شده است تا گام کوچکی باشد در راه ادای دین به فرهنگ و هنر این مرز و بوم.

با تشکر
آرمین عاصم
دانشجوی ارشد زبان و ادبیات فارسی

بایگانی

آلونکی در باغ هنر

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ق.ظ


به کنج نامرادی گرچه سر بر زیر پر دارم

خوشم یاد تو را ای نازنین دلبر به بر دارم

اگر رم داده ام آهوی دلجوی جوانی را

هنوز انبانی از عشق و محبّت زیر سر دارم

به سوز و ساز دوران آشنایم آنچنان گوئی

که عمری الفت دیرینه با زیر و زبر دارم

بیا بشکن طلسم انتظار دیر پایم را

که امشب در سر شوریده سودای دگر دارم

بیا تا در حریر شعر پیچم قدّ رعنایت

بیا ای جان تو را دور از نگاه بد نظر دارم

بیا در مرز دلتنگی بگیرم سخت دامانت

که در این وادی وحشت دو صد خوف خطر دارم

کویر تفته از پس ، پیش رو دیوار ظلمت ها

بفریادم برس ای دادرس قصد سفر دارم

اگر چون قطره افتادم ز چشم روزگار عاصم

چه غم آلونکی در  باغ ارباب هنر  دارم

 

اردبیل          21/9/1371

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۶
آرمین عاصم کفاش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی